До початку події залишилось:
Про Форум

Форум лідерів галузі – учасників ринку транспортної та складської логістики України, який збирає головних учасників і лідерів ринку для комплексної зустрічі, вирішення операційних питань, пошуку нових партнерів і актуалізації ділових контактів, обміну практичними напрацюваннями і досвідом, отримання важливої на сьогоднішній день інформації, знайомства з рішеннями і інноваціями, які допоможуть відновити, оптимізувати і переформувати логістичні та складські процеси, відновити і перебудувати ланцюги постачання, вирішити критичні питання, адаптувати бізнес до нових умов.
Один із ключових викликів, з якими зараз змушені зіткнутися українські компанії – необхідність повного переформатування логістики. Відновлення логістичних потужностей для забезпечення потреб торгівлі та виробництва, перехід на аутсорсинг логістики і пошук для цього надійних партнерів, оптимізація логістичних і складських процесів, впровадження інновацій і автоматизація в логістичній галузі, розвиток міжнародного логістичного партнерства стають найважливішими чинниками для відновлення компаній і налаштування стабільної і безперебійної роботи в нових критичних умовах. Подолати виклики та залишитися конкурентоспроможними зможуть лише ті компанії, які своєчасно і правильно перебудують логістичні процеси, терміново впровадять сучасні інноваційні рішення, спроможуться вибудувати політику зменшення постійних і змінних витрат із найменшими втратами для бізнесу, зробити ланцюги постачання більш стійкими, що означає краще планування запасів, відхід від поставок лише з одного місця, диверсифікацію ризиків.
Форум надасть оптимальні рішення і практичні рекомендації для переформатування і відновлення транспортної і складської логістики, налагодження нових зв’язків, комплексної оптимізації логістичних, транспортних та складських витрат, кращі інновації для ринку, комплексні пропозиції від логістичних, 3PL, фулфілмент і складських операторів, транспортних компаній, національних і міжнародних перевізників, рішення для автоматизації бізнес-процесів, швидкого відновлювання роботи бізнесу, підвищення стійкості до викликів, рентабельності компанії і ефективності управління, контролю і обліку.
Партнери форуму
| Стратегічний Партнер | Інноваційний Партнер | Логістичний Партнер | Бізнес Партнер |
![]() | ![]() | ![]() |
|
| Спеціальний Партнер | Партнер Форуму | При Підтримці | |
![]() | ![]() | ![]() | |
| HR Партнер | Консалтинговий Партнер | Консалтинговий Партнер | Консалтинговий Партнер |
![]() | |||
У форумі візьмуть участь: директори з логістики та складу, керівники транспортних відділів і департаментів, керівники з управління ланцюгами поставок (supply chain), керівники підрозділів управління запасами, керівники відділів ЗЕД та дистрибуції, керівники профільних напрямків, перші особи, дирекція і керуючий менеджмент провідних компаній, що представляють роздрібні мережі, виробників, постачальників, експортерів, імпортерів та дистриб’юторів споживчих, агро, фарма та промислових товарів.
Програма форуму
| 9.00 – 10.00 | Реєстрація делегатів. Ранкова кава. Networking. Зустрічі. Спілкування. Обмін візитівками. Знайомство з експозиціями послуг і рішень |
||
|---|---|---|---|
| 10.00 – 17.15 | ДІЛОВА ЧАСТИНА ФОРУМУ | ||
| 10.00 – 10.10 | Вступна частина. Оголошення. Відкриття ділової частини Модератор форуму: Олексій ГЛАДИШЕВ, Радник з питань логістики / Supply Chain Advisor, Левада Консалтинг Більше 20 років досвіду в логістичній інженерії, продажах комплексних рішень, сфері управління проектами |
||
| Сучасний стан та перспективи розвитку логістики в Україні та світі • Виклики глобальної логістики • Логістика України: нова реальність • Цифровізація та інтеграція з ЄС • Україна як стратегічні ворота Європа–Азія • Рейтинг українських митниць. В "боротьбі за вантаж" або барометр корупції в регіонах | Віктор БЕРЕСТЕНКО, Президент Асоціації міжнародних експедиторів України (АМЕУ), Член громадської ради при Міністерстві фінансів України, Член громадської ради при Держмитслужбі України | ||
| Організація постачання палива • Майбутній ринок палива для перевізників • Ціноутворення палива в наступному році • Різноманіття пропозицій та їх особливості • Шахрайські схеми на ринку палива | Дмитро ЛЬОУШКІН, Директор, PRIME GROUP |
||
| ANT-Logistics – ваш помічник у сучасній логістиці останньої милі * тема виступу на узгодженні | Анастасія КОНОНЧУК, Керівник відділу маркетингу компанії ANT-Logistics | ||
| EDIN & Zammler: мобільний застосунок EDIN Driver для підписання е-ТТН в перевезеннях • Статистика впровадження електронної ТТН на ринку • Досвід Zammler: roadmap використання цифрових рішень • Гучні кейси ринку • Додаткові можливості для перевізників | Станіслав КАШУБА, Керівник проектів, EDIN; Олександр КИРИЛЮК, Операційний директор, Zammler |
||
| Стійкість і масштабованість Supply Chain: процеси, досконалість, автоматизація • Як змінюється роль Supply Chain у компанії: від допоміжної функції до стратегічного драйвера бізнесу. • Операційна досконалість як конкурентна перевага: чому формування чітких процесів визначає стійкість. • Автоматизація без міфів: практичний погляд на те, як технології масштабують і підсилюють Supply Chain. | Ксенія ЮДІНА, Консультант SCM, Q2Chain Product Owner, VP of Membership, CSCMP Ukraine Roundtable, Supply Chain Management Сonsulting |
||
| Від посередника до аналітика: експедиторська діяльність як мистецтво організації довіри та партнерства у реаліях нашого часу • Що таке сучасна експедиція – інтелектуальний центр управління логістикою, а не просто "посередництво". • Чому довіра і партнерство важливіші за швидкість і ціну. • Як вижити експедитору у світі без стабільного замовника та перевізника. • Проблеми галузі: нестабільність ринку, відсутність спеціалізації, слабкі контракти. • Як змінюється роль експедитора – від оператора вантажу до аналітика рішень. • Психологія клієнта і довіри: принципи Дейла Карнегі у сучасній логістиці. • Консалтинг як стратегічний тил експедиції – приклад моделі ID Group. | Наталія ОСІНСЬКА, Директор ID Avto, Компанія ID Group | ||
| 45 хвилин | Перерва. Кава та частування. Networking Професійне спілкування, переговори, нові контакти, консультації, домовленості, угоди ДЕМО-ЕКСПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ, РІШЕНЬ І СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОПОЗИЦІЙ |
||
| Ринок вантажних перевезень • Динаміка вантажних внутрішніх і міжнародних перевезень (статистичні показники за видами транспорту). Динаміка експорту та імпорту товарів, оцінка структури міжнародних перевезень за видами транспорту. • Логістичні проблеми українського бізнесу протягом 2025 року і що чекає в 2026 році. Аналіз впливу змін ситуації на логістичному ринку на галузі споживання (фармацевтика, харчова промисловість, промислові та споживчі товари). • Зміни на ринку автомобільних перевезень, враховуючи наявні і майбутні виклики. • Прогноз, очікування і тренди на ринку вантажних перевезень | Юлія ШКУРКО, Керівник аналітичного відділу, Pro-Consulting | ||
| Огляд ринку складської нерухомості Києва, що формує сегмент у 2025 році | Наталія СОКИРКО, Директор департаменту складської та логістичної нерухомості, EXPANDIA, представник CBRE в Україні та Молдові | ||
| СТАН РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ: ЩО ВАЖЛИВО ЗНАТИ БІЗНЕСУ • Демографічна та економічна ситуація • Активність роботодавців та пошукачів • Стан ринку в логістичній галузі • Як долати виклики та що робити бізнесу | Анастасія БАРДАКОВА, Керівниця групи по роботі з великим корпоративним бізнесом, robota.ua | ||
| Чи змінить новий Митний кодекс правила міжнародної торгівлі в Україні? • Новий Митний кодекс України – це не просто зміна законодавства, а комплексна реформа, яка гармонізує митні правила з європейськими стандартами й наближає Україну до членства в ЄС. • Імплементація сучасних положень відбувається в умовах постійних оновлень і змін на рівні ЄС, тож бізнесу важливо бути гнучким і готовим до подальших удосконалень правил. • Впровадження нового кодексу відкриває для бізнесу нові можливості: спрощення процедур, зниження витрат, прозорість і оптимізацію логістики, а також створює привабливі умови для іноземних інвесторів. • Серед ключових нововведень – цифровізація митних процесів, спрощення визначення митної вартості, можливість multiple filing та розширення операцій на митних складах, що забезпечує прозорість і зручність для всіх учасників міжнародної торгівлі. | Віта МІРОШНИЧЕНКО, Керівниця практики Митного регулювання та міжнародної торгівлі, PwC Ukraine | ||
| Особливості мультимодальних перевезень в сучасних умовах • Еволюція мультимодальних маршрутів з початку повномасштабного вторгнення • Важливість забезпечення сталого вантажопотоку та диверсифікація ризиків • Ризики та перспективи розвитку | Іван КАРИШЕВ, Керівник напрямку мультимодальних перевезень, KERNEL | ||
| Стійкість у кризу: як зберігати ефективність у нестабільних умовах | Максим СКРИПНИК, Head of Supply Chain & FSD, METRO Ukraine | ||
| IBP в дії: як синхронізувати ланцюг постачання з реальністю • Прогнозування попиту – спільна точка для всіх функцій • Управління запасами – баланс між сервісом і ефективністю • Складська та транспортна логістика – синхронізація ресурсів з планами | Руслан МУРАДОСІЛОВ, Керівник департаменту з управління процесами постачання Дирекції з дистрибуції та логістики, СOMFY; Олег ФЕЩЕНКО, Заступник генерального директора з дистрибуції та логістики, COMFY |
||
| Відрядна система праці не є мотивацією персоналу. Уникайте легких хибних рішень • Мотиваційна схема – це не тільки гроші • Складові метрики ефективності персоналу • Умови, в яких працівник показує – не показує свою ефективність • Можливості показати ефективність – є постійно? • Почасово-преміальна система як більш ефективна альтернатива відрядній – але більша відповідальність на керівника підрозділу | Віктор БАРАНОВСЬКИЙ, Провідний експерт з логістики, Директор компанії "Логістична майстерня" | ||
| Логістика майбутнього: реальний досвід, переваги та виклики використання штучного інтелекту в безпеці вантажного транспорту • Реальні кейси впровадження систем на основі рішень штучного інтелекту у сфері безпеки вантажного транспорту: аналіз ефекту, практичні висновки та уроки. • Що робити, якщо технологій поки немає: доступні інструменти формування культури безпеки — дотримання ПДР, навчання, стажування, контроль і комунікація. • Як навчання, свідомість і культура водіння формують поведінку водіїв і стають ефективнішим захистом, ніж будь-яка система. | Вячеслав КУЖЕЛЬ, Керівник відділу з безпеки руху, Сільпо-Фуд (Fozzy Group) | ||
| 17.15 – 18.00 | Завершення роботи Форуму. Підведення підсумків. Питання-Відповіді. Вільне спілкування | ||
| ЗАГАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК НАПРЯМКІВ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ НА ФОРУМІ: | |||
| Зміни в логістиці: переформатування, відновлення і розвиток. Оптимізація бізнес-процесів, швидка адаптація до критичних і змінних обставин • Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні і світі: зміни обсягів внутрішніх та міжнародних перевезень, статистика, динаміка і прогноз; • Ринок складської логістики – аналіз ситуації і перспективи розвитку. Відбудовані, відновлені, переміщені, нові та на стадії будівництва складські і логістичні комплекси. Прогноз розвитку ринку складської і логістичної нерухомості – географія, характеристики, вакантність, актуальні ціни; • Сучасний стан та актуальні питання розвитку міжнародних автомобільних перевезень; • Мультимодальні перевезення як дієвий важель оптимізації зовнішньоекономічної діяльності; • Як налаштувати міжнародну логістику та правильно перерозподілити напрямки транспортних потоків; • Перенаправлення вантажопотоків, створення умов стабільної роботи нових логістичних маршрутів; • Диверсифікація експортних та імпортних шляхів перевезення вантажів; • Перехід на логістичний аутсорсинг для скорочення витрат, а також для зменшення ризиків, пов'язаних із проходженням митниці, простоями і втратами вантажу; • Використання послуги «збірні вантажі» при міжнародних перевезеннях для скорочення витрат; • Відновлення логістичних ланцюгів, зміна умов постачання товарів від виробників; • Перебудова і реконфігурація ланцюгів постачання і їх логістичного супроводу; • Інноваційний контроль усіх операцій у ланцюгу постачань; • Оптимізація транспортних витрат з використанням комплексних логістичних рішень; • Структура розподілу логістичних витрат між транспортним забезпеченням, зберіганням, управлінням закупівлями і митним оформленням; • Сучасні рішення для вирішення складських і логістичних завдань будь-якого ступеня складності; • Оптимізація і автоматизація управління складськими бізнес-процесами; • Рішення для прозорого і безперервного моніторингу всіх процесів, пов'язаних з обробкою замовлень на складі (від отримання і розміщення товару, комплектації замовлень та відвантаження зі складу відправника аж до приймання одержувачем); • Хмарні рішення і онлайн-сервіси для співпраці, взаємодії постачальників і перевізників, актуалізації цін, вигідних закупівель, продажів і пошуку нових партнерів; • Рішення для ефективного планування і оптимізації основних і запасних транспортних маршрутів, можливість оперативного внесення змін в маршрути в разі критичних ситуацій, ускладнення таймингу логістичних операцій (блокпости, огляди і перевірки, комендантські години, затримки проїзду, завантаженість шляхів); • Інноваційні рішення для ефективного контролю за транспортом, формування аналітичної та звітної документації, розрахунку рентабельності, обліку витрат палива; • Ефективні інструменти управління товарними запасами, оптимізації товарних потоків, автоматизації управління бізнес-процесами і документообігом; • Відмова від зберігання і накопичення в зв’язку з відсутністю можливості довго тримати товар на складі • Використання дропшипінгу для економії на складських затратах – пряме постачання товарів від постачальника до покупця, за умови, що продавець (посередник) не зберігає товари у себе на складі, або зовсім обходиться без нього; • Мінімізація витрат на міжнародну доставку з використанням співпраці з логістичними операторами; • Аутсорсинг логістики, портфель комплексних послуг від логістичних операторів для ринку; • Використання цифрових тендерів на перевезення для економії витрат на логістику; • Впровадження електронного формату товарно-транспортних накладних (е-ТТН) для прискорення обміну інформації між учасниками процесу перевезення вантажів, мобільні застосунки для водіїв; • Розвиток колаборації, кооперації, об'єднання сервісів, комплексних пропозицій; • Новації в митному законодавстві. Митний «безвіз». Виклики, можливості, спрощення. • Нові можливості для імпорту та експорту товарів, угода з ЄС для полегшення автомобільних вантажних перевезень між країнами ЄС та Україною, а також транзит через їх території, нові можливості застосування системи спільного транзиту |
|||
| Інноваційні рішення для управління логістикою і складом: налаштування мобільності, невразливості, швидкого відновлювання і оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності і гнучкості, автоматизація контролю і обліку, зниження витрат. • Інноваційні рішення і технології для ефективного управління логістикою і складом, забезпечення безпеки, мобільності і швидкого відновлення бізнес-процесів; • Хмарні рішення і додатки для автомобільного транспорту, трансформація у цифрову логістику; • Штучний інтелект (AI) в логістиці для ефективного і швидкого планування обсягів перевезень, визначення оптимальних маршрутів і ланцюгів постачання, планування і управління запасами; • Застосування інформаційних систем для роботи транспортних підрозділів і транспортних компаній; • Інновації для автоматизації планування маршрутів перевезень, оптимізації транспортних витрат, управління транспортом, контролю витрат палива, диспетчеризації, побудови, контролю та оптимізації маршруту руху, забезпечення безпеки і збереження вантажу; • Моніторинг вантажів та транспортних засобів у режимі реального часу; • Хмарні додатки, онлайн-платформи та інструменти, які забезпечують ефективну комунікацію під час вантажних перевезень; • Електронні ТТН (е-ТТН): кейси впровадження та мобільні застосунки для водіїв; • Системи електронного документообігу, інновації для автоматизації документообігу, хмарні рішення; • Впровадження EDI у логістиці (швидкий та безпечний обмін ключовими даними, адаптація до вимог та технічних можливостей кожного з учасників, доступ до всіх статусів реалізації поставки, що веде до значної оптимізації логістичних процесів та позитивно впливає на інші бізнес-процеси у компанії) • СRM та ERP системи: єдиний інформаційний простір і автоматизація операційної діяльності та бізнес-процесів, підвищення ефективності контролю і обліку; • Рішення для управління ланцюгами поставок – SCM (Supply Chain Management); • Системи управління складом і транспортом – WMS і TMS; • Сучасний склад: інноваційні рішення і програмне забезпечення, ефективне обладнання, спеціальна техніка, роботизація і автоматизація складу; • Системи для автоматизації маркування та нанесення штрих-кодів: маркиратори, маркування товарів, маркування упаковки та контейнерів; • Запровадження оптимальних роботизованих фулфілмент-систем в умовах високої вартості та гострого дефіциту робочої сили; • Технології для безакцептного приймання та сканування палет; • Автоматизація передачі товару на склад: сканери та зчитувачі штрих-кодів, використання RFID-міток і RFID-зчитувачів, етикетки для контролю розкриття, рішення для зв'язку EDI з базами даних клієнтів; • Автоматизація комплектації замовлень при застосуванні бездротової світлової ідентифікації; • Комплексні системи безпеки для РЦ, логістичних і складських комплексів; • Системи відеоспостереження для управління безпекою об'єктів складської і транспортної логістики; • Вимоги до тари й упаковки для різних вантажів, типи контейнерів для перевезення вантажів; • Стелажні конструкції і підйомно-транспортне обладнання, пакувальні механізми; • Мобільне стелажне обладнання для складу – переваги і обмеження; • Техніка для складу, засоби механізації вантажно-розвантажувальних робіт; • Технології для впровадження комплексної автоматизації роботи складів і логістичних центрів; • Переваги при впровадженні корпоративної автоматизованої системи управління бізнес-процесами матеріально-технічного та транспортного забезпечення; • Автоматизація прийому, обробки та виконання заявок на перевезення; • Актуальні інструменти і рішення для скорочення витрат в логістиці; • Нові пропозиції для ринку транспортної та складської логістики, інновації, технології, нове обладнання, вибір кращих ринкових пропозицій |
|||
| Практика ефективного управління логістикою і складом. Управління ланцюгами постачання і запасами. Нове в законодавстві. Практичні поради, кейси і напрацювання. • Трансформація і адаптація логістики до нових обставин в умовах змінних процесів і кризових ситуацій; • Стратегічне управління товарними потоками в процесі закупівлі, постачання і перевезення; • Планування і контроль, систематизація закупівель, оптимізація операційної та фінансової діяльності; • Зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики, пошук альтернатив, консолідація вантажів як інструмент здійснення ефективної доставки; • Пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів поставки; • Оптимізація бізнес-процесів приймання, обробки, зберігання і відвантаження товарів; • Практика проведення тендерів по вибору постачальників логістичних послуг, кращий досвід; • Політика управління товарними запасами, технічні системи контролю запасів; • Як контролювати оптимальний рівень запасів, підтримувати залишки та не заморожувати зайві кошти; • Як уникнути дефіциту товару і неліквіду, і оптимізувати витрати на зберігання товару; • Методи скорочення витрат на складське обслуговування, досвід планування ресурсів складу; • Практика застосування KPI в управлінні логістичними процесами; • Методики оптимізації операційних ризиків в ланцюзі постачань, точність і швидкість прийняття рішень; • Оцінка економічного ефекту виділення логістичних підрозділів компаній в окремі структури або передача на аутсорсинг всього логістичного ланцюга поставок; • Стратегічні та тактичні задачі ланцюгів постачання в високо ризиковому середовищі; • Методики підвищення ефективності управління закупівлями і товарними запасами; • Стратегічний сорсинг в закупівлях, його інтеграція з логістикою, перехід до інтегрованого планування; • Ефективне управління автотранспортом, транспортний аудит і консалтинг; • Важливість збереження і інструменти підтримки персоналу, цінність і важливість спеціалістів-універсалів сфери логістики та управління ланцюгами постачання; • Залучення нового персоналу на аутсорс на засадах трудових угод; • Нове в митному законодавстві і в митних правилах – що вже спрощено та що планується спростити, практика використання митних правил для оптимізації витрат на перевезення з урахуванням особливостей і змін в законодавстві; • Нове в оподаткуванні, акцизи і збори – актуальні правила для бізнесу; • Валютні обмеження та ризики зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД); • Юридична і страхова практика для галузі логістики; • Страхування як інструмент мінімізації ризиків; • Страхування відповідальності за заподіяння шкоди, яка виникла в результаті надання послуг доставки; • Схеми роботи з перевізниками, нові підходи при виборі логістичного оператора і перевізника, схеми надання логістичних послуг; • Договори перевезення, правове регулювання суперечок між замовником і перевізником; • Юридична і страхова практика для галузі логістики |
|||
Увага! Логістичні компанії і оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, складські оператори, постачальники послуг, рішень, інновацій для ринку, керівники і співробітники відділів продажів, розвитку і маркетингу, комерційні керівники компаній, що надають комерційні послуги та рішення для ринку можуть взяти участь тільки на комерційних умовах як в якості відвідувачів / слухачів, так і в якості доповідачів, експонентів міні-виставки, або комплексно виступивши офіційними партнерами форуму, ефективно і фокусно представивши свою компанію, рішення, послуги та експертизу (пріоритетний і фокусний акцент до компанії, послуг, рішень і пропозицій, нові ділові контакти, переговори, угоди про співпрацю). Вартість і формати участі можна дізнатись у організаторів по E-Mail: info@summitbiz.com.ua
Аудиторія форуму:
Службові позиції учасників:
• Директори з логістики;
• Керівники відділів і департаментів транспортної та складської логістики;
• Директори складів і розподільних центрів;
• Керівники транспортних відділів, відділів доставки, перевезень і транспортного господарства;
• Керівники з управління ланцюгами поставок (Supply Chain Manager);
• Директори із закупівель, постачання, управління запасами;
• Керівники відділів імпорту, експорту, ЗЕД і дистрибуції;
• Національні менеджери, регіональні представники;
• CEO, власники, ТОП-менеджери, генеральні і виконавчі директори;
• Керуючий і операційний менеджмент, керівники компаній
Сфера діяльності:
• Національні та міжнародні виробники та постачальники товарів (категорії: продукти харчування, FMCG non Food, побутова хімія, агросектор, фармацевтика, будівельні матеріали, косметика і парфумерія, побутова техніка, одяг / взуття та інші);
• Підприємства роздрібної торгівлі, торгові і роздрібні мережі. Оптові торгові компанії, інтернет-магазини споживчих товарів з великим обсягом товарообігу;
• Аптечні мережі, фарма виробники і постачальники;
• Компанії імпортери, експортери, дистриб’ютори і трейдери споживчих та промислових товарів;
• Компанії аграрного сектору, агрохолдинги, агротрейдери;
• Промислові підприємства (харчова, хімічна, легка промисловість, фармацевтика, машинобудування, металургія, видобувна та переробна галузі);
• Логістичні та складскі оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, компанії адресної доставки і експрес-перевезення товарів і вантажів, поштові оператори;
• Компанії, що надають послуги Фулфілменту;
• Складські комплекси, логістичні і розподільні центри, митні термінали;
• Будівельні, девелоперські та інвестиційні компанії, керуючі складської та логістичної нерухомості;
• Фінансові, страхові, лізингові та юридичні компанії;
• Виробники та постачальники техніки та обладнання, постачальники рішень і послуг для галузі;
• Виробники та постачальники інноваційних рішень і технологій для логістики і складу, рішень для управління, контролю і обліку;
• Виробники та постачальники систем моніторингу транспорту і відстеження вантажів, оптимізації маршрутів, контролю витрат і економії палива, рішень і систем безпеки для транспорту, оператори мобільного зв’язку з рішеннями для транспорту, рішень для навігації;
• Постачальники грузового автотранспорту, автозапчастин, автовантажної техніки, спеціального складського обладнання, автоматизованих систем;
• Виробники та постачальники упаковки, обладнання для маркування і пакування, техніки для складу;
• Представники влади та державного управління, профільні міністерства і відомства;
• Дослідницькі, консалтингові та аудиторські компанії, галузеві асоціації та об’єднання;
• Провідні спеціалізовані, галузеві та ділові ЗМІ
Деякі спікери наших форумів

Провідний експерт з логістики,
Директор компанії “Логістична майстерня”

Консультант SCM, VP of Membership, CSCMP Ukraine Roundtable
Supply Chain Management Сonsulting

Експерт напрямку «Складська логістика», «Транспортна логістика», «Система управління в логістиці»





Керівник відділу ЗЕД
Oriflame Cosmetics Ukraine

експерт-практик, аудит і консультації в управлінні ланцюгами поставок в FMCG

Керівник відділу логістики
MC Bauchemie

експерт-практик з логістики, закупівель, постачання, управління запасами

Керівник відділу складської та логістичної нерухомості
CBRE Ukraine

Директор з логістики /
Chief Supply Chain Officer
ATHLETICS

MIZOL (Група компаній EUROIZOL)

Директор департаменту складської логістики
Сантехкомплект









