До початку події залишилось:
Про Форум
Форум лідерів галузі – учасників ринку транспортної та складської логістики України, який збирає головних учасників і лідерів ринку для комплексної зустрічі, вирішення операційних питань, пошуку нових партнерів і актуалізації ділових контактів, обміну практичними напрацюваннями і досвідом, отримання важливої на сьогоднішній день інформації, знайомства з рішеннями і інноваціями, які допоможуть відновити, оптимізувати і переформувати логістичні та складські процеси, відновити і перебудувати ланцюги постачання, вирішити критичні питання, адаптувати бізнес до нових умов.
Один із ключових викликів, з якими зараз змушені зіткнутися українські компанії – необхідність повного переформатування логістики. Відновлення логістичних потужностей для забезпечення потреб торгівлі та виробництва, перехід на аутсорсинг логістики і пошук для цього надійних партнерів, оптимізація логістичних і складських процесів, впровадження інновацій і автоматизація в логістичній галузі, розвиток міжнародного логістичного партнерства стають найважливішими чинниками для відновлення компаній і налаштування стабільної і безперебійної роботи в нових критичних умовах. Подолати виклики та залишитися конкурентоспроможними зможуть лише ті компанії, які своєчасно і правильно перебудують логістичні процеси, терміново впровадять сучасні інноваційні рішення, спроможуться вибудувати політику зменшення постійних і змінних витрат із найменшими втратами для бізнесу, зробити ланцюги постачання більш стійкими, що означає краще планування запасів, відхід від поставок лише з одного місця, диверсифікацію ризиків.
Форум надасть оптимальні рішення і практичні рекомендації для переформатування і відновлення транспортної і складської логістики, налагодження нових зв’язків, комплексної оптимізації логістичних, транспортних та складських витрат, кращі інновації для ринку, комплексні пропозиції від логістичних, 3PL, фулфілмент і складських операторів, транспортних компаній, національних і міжнародних перевізників, рішення для автоматизації бізнес-процесів, швидкого відновлювання роботи бізнесу, підвищення стійкості до викликів, рентабельності компанії і ефективності управління, контролю і обліку.
Партнери форуму
Офіційний 3PL Партнер | Спеціальний Інтермодальний Партнер | Партнер Комплексних логістичних рішень |
Спеціальний Митний Партнер | Партнер Форуму | Консалтинговий Партнер |
У форумі візьмуть участь: директори з логістики та складу, керівники транспортних відділів і департаментів, керівники з управління ланцюгами поставок (supply chain), керівники підрозділів управління запасами, керівники відділів ЗЕД та дистрибуції, керівники профільних напрямків, перші особи, дирекція і керуючий менеджмент провідних компаній, що представляють роздрібні мережі, виробників, постачальників, експортерів, імпортерів та дистриб’юторів споживчих, агро, фарма та промислових товарів.
Програма форуму
9.00 – 10.00 | Реєстрація делегатів. Ранкова кава. Networking. Зустрічі. Спілкування. Обмін візитівками. Знайомство з експозиціями послуг і рішень |
||
---|---|---|---|
10.00 – 17.00 | ДІЛОВА ЧАСТИНА ФОРУМУ | ||
10.00 – 10.10 | Вступна частина. Оголошення. Відкриття ділової частини Модератор форуму: Олексій ГЛАДИШЕВ, Директор з розвитку, Новітні індустріальні рішення / New Industrial Solutions; Радник з питань логістики / Supply Chain Advisor, Левада Консалтинг Більше 20 років досвіду в логістичній інженерії, продажах комплексних рішень, сфері управління проектами |
||
Тренди, виклики, можливості логістичного ринку України • виклики логістичного ринку; • динаміка; • очікування | Андрій МОКРЯКОВ, Старший консультант аналітичного відділу, Pro-Consulting | ||
Інтермодальні перевезення вантажів, як альтернатива автодоставки 1. Бар’єри автодорожніх перевезень вантажів З якими викликами періодично стикається міжнародна доставка вантажів автотранспортом? Рішення для забезпечення безбар’єрного перетину кордону та виконання зобов’язань перед клієнтами та партнерами. 2. Інтермодальні перевезення: різновиди та їх можливості Які вантажі підлягають інтермодальним перевезенням? Чи є обмеження даного сервісу? 3. Контрейлерні перевезення – без затримок на кордоні Як організувати перевезення? В чому переваги інтермодального сервісу? Які є нюанси? | Роман ОСТРОВЕРХ, Директор Автодорожнього департаменту, DSV | ||
Логістика & митниця • Коротке представлення Компанії та ролі у сфері зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) • Митниця та логістика: Взаємопов'язаність процесів • АЕО & успішний ланцюг постачання • Нововведення та потенційні можливості для бізнесу | Юлія ПИНДУС, Керівник відділу консультаційних послуг, CPTL Group | ||
Resilience. Побудова стійкої системи управління матеріальним потоком. • Для того щоб про активно реагувати на вплив зовнішнього фактору • Керувати оборотним капіталом • Забезпечувати зростання виробництва та продажів • Практика впровадження змін в компаніях направлених на забезпечення стійкості системи управління ланцюгами постачань | Ксенія ЮДІНА, Консультант SCM, Q2Chain product owner, VP of Membership, CSCMP Ukraine Roundtable, Supply Chain Management Сonsulting | ||
Захищений WiFi та системи безпеки сучасного складу | Олексій ГЛАДИШЕВ, Директор з розвитку, Новітні індустріальні рішення / New Industrial Solutions; Радник з питань логістики / Supply Chain Advisor, Левада Консалтинг | ||
Проблемні питання міжнародної логістики • економічна складова та вплив змінної вартості перевезення на кінцеву ціну продукції • організація перевезень збірних вантажів та проблематика їх митного оформлення • моделі комплексних логістичних рішень для компаній експортерів/імпортерів • нестандартні кейси міжнародної логістики в умовах військового часу | Дмитро САГАЙДАЧНИЙ, Керівник відділу ЗЕД, Перша Приватна Броварня | ||
* Тема доповіді на узгодженні | Олексій БОЛТЄНКОВ, Керівник департаменту логістики та клієнтського сервісу, PepsiCo | ||
"Сухі порти" – забезпечення оперативної і безперебійної логістики та можливості перевезення контейнерів через кордон. • огляд наявних "точок" • плюси-мінуси залізничних і контрейлерних перевезень | Віктор БАРАНОВСЬКИЙ, Провідний експерт з логістики, Директор компанії "Логістична майстерня" | ||
Методи вибору «Фінального типу перевезення» На сьогоднішній день, існують основні типи перевезення: сухопутні, водні, повітряні, трубопровідний. Також існують певні види перевезення: LCL/FCL та LTL/FTL. Для вірного вибору типу та виду перевезення необхідний пул плюсів та мінусів кожного із них. Були розробленні власні основні методи оцінки, які впливають на вибір типу перевезень: - Метод Географічного положення; - Метод вибору Перевізника; - Метод фінансової оцінки перевезення; - Метод оцінки термінів доставки; - Метод оцінки ризиків перевезення. Кожний із даних методів являє собою сбір та аналіз вхідних даних по певних критеріях, що забезпечує моделювання повної структури переміщення вантажу найбільш ефективним видом транспорту з мінімальною сукупною ціною переміщення вантажу. | Артем РИБАЛЬЧЕНКО, Менеджер з міжнародної логістики, ВіЯр | ||
* Тема доповіді на узгодженні | Дмитро ЛИННИК, Head of Logistic Department, АГРОСЕМ | ||
ЗАГАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ І ПИТАНЬ, ЯКІ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ НА ФОРУМІ: | |||
Зміни в логістиці: переформатування, відновлення і розвиток. Оптимізація бізнес-процесів, швидка адаптація до критичних і змінних обставин |
|||
Питання для обговорення: • Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні і світі: зміни обсягів внутрішніх та міжнародних перевезень, статистика, динаміка і прогноз; • Ринок складської логістики – аналіз ситуації і перспективи розвитку. Відбудовані, відновлені, переміщені, нові та на стадії будівництва складські і логістичні комплекси. Прогноз розвитку ринку складської і логістичної нерухомості – географія, характеристики, вакантність, актуальні ціни; • Сучасний стан та актуальні питання розвитку міжнародних автомобільних перевезень; • Мультимодальні перевезення як дієвий важель оптимізації зовнішньоекономічної діяльності; • Як налаштувати міжнародну логістику та правильно перерозподілити напрямки транспортних потоків; • Перенаправлення вантажопотоків, створення умов стабільної роботи нових логістичних маршрутів; • Диверсифікація експортних та імпортних шляхів перевезення вантажів; • Перехід на логістичний аутсорсинг для скорочення витрат, а також для зменшення ризиків, пов'язаних із проходженням митниці, простоями і втратами вантажу; • Використання послуги «збірні вантажі» при міжнародних перевезеннях для скорочення витрат; • Відновлення логістичних ланцюгів, зміна умов постачання товарів від виробників; • Перебудова і реконфігурація ланцюгів постачання і їх логістичного супроводу; • Інноваційний контроль усіх операцій у ланцюгу постачань; • Оптимізація транспортних витрат з використанням комплексних логістичних рішень; • Структура розподілу логістичних витрат між транспортним забезпеченням, зберіганням, управлінням закупівлями і митним оформленням; • Сучасні рішення для вирішення складських і логістичних завдань будь-якого ступеня складності; • Оптимізація і автоматизація управління складськими бізнес-процесами; • Рішення для прозорого і безперервного моніторингу всіх процесів, пов'язаних з обробкою замовлень на складі (від отримання і розміщення товару, комплектації замовлень та відвантаження зі складу відправника аж до приймання одержувачем); • Хмарні рішення і онлайн-сервіси для співпраці, взаємодії постачальників і перевізників, актуалізації цін, вигідних закупівель, продажів і пошуку нових партнерів; • Рішення для ефективного планування і оптимізації основних і запасних транспортних маршрутів, можливість оперативного внесення змін в маршрути в разі критичних ситуацій, ускладнення таймингу логістичних операцій (блокпости, огляди і перевірки, комендантські години, затримки проїзду, завантаженість шляхів); • Інноваційні рішення для ефективного контролю за транспортом, формування аналітичної та звітної документації, розрахунку рентабельності, обліку витрат палива; • Ефективні інструменти управління товарними запасами, оптимізації товарних потоків, автоматизації управління бізнес-процесами і документообігом; • Відмова від зберігання і накопичення в зв’язку з відсутністю можливості довго тримати товар на складі • Використання дропшипінгу для економії на складських затратах – пряме постачання товарів від постачальника до покупця, за умови, що продавець (посередник) не зберігає товари у себе на складі, або зовсім обходиться без нього; • Мінімізація витрат на міжнародну доставку з використанням співпраці з логістичними операторами; • Аутсорсинг логістики, портфель комплексних послуг від логістичних операторів для ринку; • Використання цифрових тендерів на перевезення для економії витрат на логістику; • Впровадження електронного формату товарно-транспортних накладних (е-ТТН) для прискорення обміну інформації між учасниками процесу перевезення вантажів, мобільні застосунки для водіїв; • Розвиток колаборації, кооперації, об'єднання сервісів, комплексних пропозицій; • Новації в митному законодавстві. Митний «безвіз». Виклики, можливості, спрощення. • Нові можливості для імпорту та експорту товарів, угода з ЄС для полегшення автомобільних вантажних перевезень між країнами ЄС та Україною, а також транзит через їх території, нові можливості застосування системи спільного транзиту |
|||
30 хвилин | Перерва. Кава та частування. Networking Професійне спілкування, переговори, нові контакти, консультації, домовленості, угоди ДЕМО-ЕКСПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ, РІШЕНЬ І СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОПОЗИЦІЙ |
||
Інноваційні рішення для управління логістикою і складом: налаштування мобільності, невразливості, швидкого відновлювання і оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності і гнучкості, автоматизація контролю і обліку, зниження витрат. Спеціальна техніка, обладнання і технології. Вибір найкращих рішень і постачальника |
|||
Питання для обговорення: • Інноваційні рішення і технології для ефективного управління логістикою і складом, забезпечення безпеки, мобільності і швидкого відновлення бізнес-процесів; • Хмарні рішення і додатки для автомобільного транспорту, трансформація у цифрову логістику; • Штучний інтелект (AI) в логістиці для ефективного і швидкого планування обсягів перевезень, визначення оптимальних маршрутів і ланцюгів постачання, планування і управління запасами; • Застосування інформаційних систем для роботи транспортних підрозділів і транспортних компаній; • Інновації для автоматизації планування маршрутів перевезень, оптимізації транспортних витрат, управління транспортом, контролю витрат палива, диспетчеризації, побудови, контролю та оптимізації маршруту руху, забезпечення безпеки і збереження вантажу; • Моніторинг вантажів та транспортних засобів у режимі реального часу; • Хмарні додатки, онлайн-платформи та інструменти, які забезпечують ефективну комунікацію під час вантажних перевезень; • Електронні ТТН (е-ТТН): кейси впровадження та мобільні застосунки для водіїв; • Системи електронного документообігу, інновації для автоматизації документообігу, хмарні рішення; • Впровадження EDI у логістиці (швидкий та безпечний обмін ключовими даними, адаптація до вимог та технічних можливостей кожного з учасників, доступ до всіх статусів реалізації поставки, що веде до значної оптимізації логістичних процесів та позитивно впливає на інші бізнес-процеси у компанії) • СRM та ERP системи: єдиний інформаційний простір і автоматизація операційної діяльності та бізнес-процесів, підвищення ефективності контролю і обліку; • Рішення для управління ланцюгами поставок – SCM (Supply Chain Management); • Системи управління складом і транспортом – WMS і TMS; • Сучасний склад: інноваційні рішення і програмне забезпечення, ефективне обладнання, спеціальна техніка, роботизація і автоматизація складу; • Системи для автоматизації маркування та нанесення штрих-кодів: маркиратори, маркування товарів, маркування упаковки та контейнерів; • Запровадження оптимальних роботизованих фулфілмент-систем в умовах високої вартості та гострого дефіциту робочої сили; • Технології для безакцептного приймання та сканування палет; • Автоматизація передачі товару на склад: сканери та зчитувачі штрих-кодів, використання RFID-міток і RFID-зчитувачів, етикетки для контролю розкриття, рішення для зв'язку EDI з базами даних клієнтів; • Автоматизація комплектації замовлень при застосуванні бездротової світлової ідентифікації; • Комплексні системи безпеки для РЦ, логістичних і складських комплексів; • Системи відеоспостереження для управління безпекою об'єктів складської і транспортної логістики; • Вимоги до тари й упаковки для різних вантажів, типи контейнерів для перевезення вантажів; • Стелажні конструкції і підйомно-транспортне обладнання, пакувальні механізми; • Мобільне стелажне обладнання для складу – переваги і обмеження; • Техніка для складу, засоби механізації вантажно-розвантажувальних робіт; • Технології для впровадження комплексної автоматизації роботи складів і логістичних центрів; • Переваги при впровадженні корпоративної автоматизованої системи управління бізнес-процесами матеріально-технічного та транспортного забезпечення; • Автоматизація прийому, обробки та виконання заявок на перевезення; • Актуальні інструменти і рішення для скорочення витрат в логістиці; • Нові пропозиції для ринку транспортної та складської логістики, інновації, технології, нове обладнання, вибір кращих ринкових пропозицій |
|||
30 хвилин | Перерва. Кава та частування. Networking Професійне спілкування, переговори, нові контакти, консультації, домовленості, угоди ДЕМО-ЕКСПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ, РІШЕНЬ І СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОПОЗИЦІЙ |
||
Практика ефективного управління логістикою і складом. Управління ланцюгами постачання і запасами. Нове в законодавстві. Практичні поради, кейси і напрацювання. |
|||
Питання для обговорення: • Трансформація і адаптація логістики до нових обставин в умовах змінних процесів і кризових ситуацій; • Стратегічне управління товарними потоками в процесі закупівлі, постачання і перевезення; • Планування і контроль, систематизація закупівель, оптимізація операційної та фінансової діяльності; • Зміни принципів і моделей роботи транспортної та складської логістики, пошук альтернатив, консолідація вантажів як інструмент здійснення ефективної доставки; • Пошук нових перевізників і нових маршрутів, перебудова логістичних ланцюгів поставки; • Оптимізація бізнес-процесів приймання, обробки, зберігання і відвантаження товарів; • Практика проведення тендерів по вибору постачальників логістичних послуг, кращий досвід; • Політика управління товарними запасами, технічні системи контролю запасів; • Як контролювати оптимальний рівень запасів, підтримувати залишки та не заморожувати зайві кошти; • Як уникнути дефіциту товару і неліквіду, і оптимізувати витрати на зберігання товару; • Методи скорочення витрат на складське обслуговування, досвід планування ресурсів складу; • Практика застосування KPI в управлінні логістичними процесами; • Методики оптимізації операційних ризиків в ланцюзі постачань, точність і швидкість прийняття рішень; • Оцінка економічного ефекту виділення логістичних підрозділів компаній в окремі структури або передача на аутсорсинг всього логістичного ланцюга поставок; • Стратегічні та тактичні задачі ланцюгів постачання в високо ризиковому середовищі; • Методики підвищення ефективності управління закупівлями і товарними запасами; • Стратегічний сорсинг в закупівлях, його інтеграція з логістикою, перехід до інтегрованого планування; • Ефективне управління автотранспортом, транспортний аудит і консалтинг; • Важливість збереження і інструменти підтримки персоналу, цінність і важливість спеціалістів-універсалів сфери логістики та управління ланцюгами постачання; • Залучення нового персоналу на аутсорс на засадах трудових угод; • Нове в митному законодавстві і в митних правилах – що вже спрощено та що планується спростити, практика використання митних правил для оптимізації витрат на перевезення з урахуванням особливостей і змін в законодавстві; • Нове в оподаткуванні, акцизи і збори – актуальні правила для бізнесу; • Валютні обмеження та ризики зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД); • Юридична і страхова практика для галузі логістики; • Страхування як інструмент мінімізації ризиків; • Страхування відповідальності за заподіяння шкоди, яка виникла в результаті надання послуг доставки; • Схеми роботи з перевізниками, нові підходи при виборі логістичного оператора і перевізника, схеми надання логістичних послуг; • Договори перевезення, правове регулювання суперечок між замовником і перевізником; • Юридична і страхова практика для галузі логістики |
|||
17.00 – 18.00 | Завершення роботи Форуму. Підведення підсумків. Питання-Відповіді. Вільне спілкування |
Увага! Логістичні компанії і оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, складські оператори, постачальники послуг, рішень, інновацій для ринку, керівники і співробітники відділів продажів, розвитку і маркетингу, комерційні керівники компаній, що надають комерційні послуги та рішення для ринку можуть взяти участь тільки на комерційних умовах як в якості відвідувачів / слухачів, так і в якості доповідачів, експонентів міні-виставки, або комплексно виступивши офіційними партнерами форуму, ефективно і фокусно представивши свою компанію, рішення, послуги та експертизу (пріоритетний і фокусний акцент до компанії, послуг, рішень і пропозицій, нові ділові контакти, переговори, угоди про співпрацю). Вартість і формати участі можна дізнатись у організаторів по E-Mail: info@summitbiz.com.ua
Аудиторія форуму:
Службові позиції учасників:
• Директори з логістики;
• Керівники відділів і департаментів транспортної та складської логістики;
• Директори складів і розподільних центрів;
• Керівники транспортних відділів, відділів доставки, перевезень і транспортного господарства;
• Керівники з управління ланцюгами поставок (Supply Chain Manager);
• Директори із закупівель, постачання, управління запасами;
• Керівники відділів імпорту, експорту, ЗЕД і дистрибуції;
• Національні менеджери, регіональні представники;
• CEO, власники, ТОП-менеджери, генеральні і виконавчі директори;
• Керуючий і операційний менеджмент, керівники компаній
Сфера діяльності:
• Національні та міжнародні виробники та постачальники товарів (категорії: продукти харчування, FMCG non Food, побутова хімія, агросектор, фармацевтика, будівельні матеріали, косметика і парфумерія, побутова техніка, одяг / взуття та інші);
• Підприємства роздрібної торгівлі, торгові і роздрібні мережі. Оптові торгові компанії, інтернет-магазини споживчих товарів з великим обсягом товарообігу;
• Аптечні мережі, фарма виробники і постачальники;
• Компанії імпортери, експортери, дистриб’ютори і трейдери споживчих та промислових товарів;
• Компанії аграрного сектору, агрохолдинги, агротрейдери;
• Промислові підприємства (харчова, хімічна, легка промисловість, фармацевтика, машинобудування, металургія, видобувна та переробна галузі);
• Логістичні та складскі оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, компанії адресної доставки і експрес-перевезення товарів і вантажів, поштові оператори;
• Компанії, що надають послуги Фулфілменту;
• Складські комплекси, логістичні і розподільні центри, митні термінали;
• Будівельні, девелоперські та інвестиційні компанії, керуючі складської та логістичної нерухомості;
• Фінансові, страхові, лізингові та юридичні компанії;
• Виробники та постачальники техніки та обладнання, постачальники рішень і послуг для галузі;
• Виробники та постачальники інноваційних рішень і технологій для логістики і складу, рішень для управління, контролю і обліку;
• Виробники та постачальники систем моніторингу транспорту і відстеження вантажів, оптимізації маршрутів, контролю витрат і економії палива, рішень і систем безпеки для транспорту, оператори мобільного зв’язку з рішеннями для транспорту, рішень для навігації;
• Постачальники грузового автотранспорту, автозапчастин, автовантажної техніки, спеціального складського обладнання, автоматизованих систем;
• Виробники та постачальники упаковки, обладнання для маркування і пакування, техніки для складу;
• Представники влади та державного управління, профільні міністерства і відомства;
• Дослідницькі, консалтингові та аудиторські компанії, галузеві асоціації та об’єднання;
• Провідні спеціалізовані, галузеві та ділові ЗМІ