До початку події залишилось:
Про Форум
Форум лідерів галузі – учасників ринку транспортної та складської логістики України, який збирає в воєнний час основних учасників і лідерів ринку для комплексної зустрічі, обміну практичними напрацюваннями і досвідом, отримання важливої на сьогоднішній день інформації, знайомства з рішеннями і інноваціями, які допоможуть відновити, оптимізувати і переформувати логістичні та складські процеси, вирішити критичні питання, адаптувати бізнес до нових умов.
Війна змінила не лише життя кожного українця, а й вплинула на весь бізнес. Налагоджені ланцюги поставок перестали працювати. Закриті порти, відсутність авіасполучення, постійні ризики із автодоставкою, необхідність частої зміни або суттєвого коригування маршрутів доставки, серйозне зменшення кількості складських приміщень з одного боку, та брак персоналу, проблеми з паливом та інші чинники з іншого боку, спонукали компанії з налагодженою логістикою переорієнтовуватись за лічені дні, негайно трансформувати та оптимізувати бізнес-процеси. Один із ключових викликів, з якими змушені зіткнутися українські компанії – необхідність повного переформатування логістики. Відновлення логістичних потужностей для забезпечення потреб торгівлі та виробництва, розбудова логістичних хабів, впровадження інновацій і автоматизація в логістичній галузі, розвиток міжнародного логістичного партнерства стають важливими чинниками для відновлення.
Форум надасть оптимальні рішення і практичні рекомендації для переформатування і відновлення транспортної і складської логістики, налагодження нових зв’язків, комплексної оптимізації логістичних, транспортних та складських витрат, кращі інновації для ринку, комплексні пропозиції від логістичних, 3PL, фулфілмент і складських операторів, транспортних компаній, національних і міжнародних перевізників, рішення для автоматизації бізнес-процесів, швидкого відновлювання бізнес-процесів, підвищення стійкості до викликів, рентабельності компанії і ефективності управління, контролю і обліку.
Партнери форуму
У форумі візьмуть участь: директори з логістики та складу, керівники транспортних відділів і департаментів, керівники з управління ланцюгами поставок (supply chain), керівники підрозділів управління запасами, керівники відділів ЗЕД та дистрибуції, керівники профільних напрямків, перші особи, дирекція і керуючий менеджмент провідних компаній, що представляють роздрібні мережі, виробників, постачальників, експортерів, імпортерів та дистриб’юторів споживчих та промислових товарів.
Програма форуму
9.00 – 10.00 | Реєстрація делегатів. Ранкова кава. Networking. Зустрічі. Спілкування. Обмін візитівками. Знайомство з експозиціями послуг і рішень | ||
---|---|---|---|
10.00 – 16.30 | ДІЛОВА ЧАСТИНА ФОРУМУ | ||
10.00 – 10.10 | Вступна частина. Оголошення. Відкриття ділової частини Модератор форуму: Костянтин ПОПОВЕНКО, Експерт в управлінні ланцюгами постачання, 22 роки в управлінні логістикою та ланцюгами постачання компаній FMCG |
||
10.10 – 10.30 | Аналіз ринку вантажних перевезень в Україні • Основні тенденції в логістиці в 2022 році • Тренди та показники ринку внутрішніх вантажних перевезень • Тенденції в сегменті міжнародних перевезень вантажів всіма видами транспорту • Прогнозні тенденції та показники розвитку ринку | Андрій МОКРЯКОВ, Старший консультант, Pro-Consulting |
|
10.35 – 10.55 | Мультимодальні перевезення. Час змін. • Мультимодальні перевезення: 1+1=3? • Долаючи милі. Морські контейнерні перевезення • Європейське небо або як доставити авіавантажі • АОЕ – крокуємо тільки вперед Ситуація навколо портів Одещини складна – води Чорного моря заміновані, судноплавство не працює. Авіаційне сполучення в Україні відсутнє, а автомобільні маршрути доводиться регулярно перебудовувати. Та це не є завадою для міжнародних логістичних компаній, які диверсифікують експортні та імпортні шляхи з/в Україну. Логістика повноцінно працює, поєднуючи максимальні можливості залізниці, портів та автоперевезень. Сучасні мультимодальні перевезення стали дієвим важелем оптимізації нинішньої зовнішньоекономічної діяльності України. Ми поділимося досвідом та знаннями, як саме налаштувати міжнародну логістику та правильно перерозподілити напрямки транспортних потоків. | Наталія ВАРЕНКО, Експерт з морських та авіаційних перевезень, DSV | |
11.00 – 11.20 | Планування продажу та ефективне управління запасами в сучасних умовах • Планування попиту • Комунікації • Управління запасами • Рівень сервісу • Планування продажів Доповідь присвячена опису трансформаційних процесів Компанії в період з березня до жовтня поточного року. Ключовий напрямок яких – покращення клієнтського сервісу, та вдосконалення процесу прогнозування попиту. | Артем ПОПЄНОВ, Директор з виробництва, логістики та клієнтського сервісу, PepsiCo Україна | |
11.25 – 11.45 | Як зробити Wi-Fi помічником логістичного центру? | Віктор РУДЕНКО, Системний архітектор, Accord Group |
|
11.50 – 12.10 | Сучасний стан та актуальні питання розвитку міжнародних автомобільних перевезень • Тенденції розвитку автомобільних перевезень • Зміни у логістиці автомобільних перевезень • Покращення перетину державного кордону автомобільним транспортом • Зміни в законодавстві про автомобільний транспорт | Костянтин САВЧЕНКО, Заступник директора Департаменту супроводження Конвенції МДП Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП) | |
12.15 – 12.35 | Новації в митному законодавстві. Митний «безвіз». Виклики, можливості, спрощення • Що змінилось в роботі з митницею для українського бізнесу з 01.10.22р ? • Закон «Про режим спільного транзиту від 12.09.19 № 78-IX . • Закон «Про внесення змін до митного Кодексу» від 15.08.22 № 2510-IX . • Спрощення. Що вибираємо? З чого починати? (ПКМУ 1092 від 27.09.22) | Ірина САРГСЯН, Голова Комітету ГР ДМСУ по зв’язкам з громадськістю, органами Державної Влади та митницями Держмитслужби, Керівник відділу ЗЕД Oriflame Cosmetics Ukraine |
|
12.40 – 13.00 | Модернізація економіки України: галузевий аспект. Модернізація інфраструктури і послуг в логістиці • План відновлення та модернізації України: перспективи втілення. • Логістика: перспективи розвитку. • Логістичний проєкт. Будуть представлені напрацювання Національної економічної стратегії України, плану відновлення та модернізації економіки, ключову роль в яких відіграє національна і міжнародна логістика. Також буде представлений один з проєктів розвитку складської логістики в Україні (700,000 м2). | Андрій ДЛІГАЧ, Генеральний директор Групи компаній Advanter Group; Доктор економічних наук; Стратег, футуролог, візіонер (dligach.com); Співзасновнік Центру економічного відновлення, координатор і ідеолог розробки Національної економічної стратегії України 2030; Співзасновник Громадянської платформи Нова Країна; Засновник міжнародної бізнес-спільноти Board (1200 власників бізнесів); Член ради директорів Digital Transformation Institute і SingularityU Kyiv | |
13.05 | Коротка промова від компанії WEZOM WEZOM - індивідуальні IT рішення для логістики |
||
13.10 – 13.50 | ПЕРЕРВА. Кава та частування від ресторану. Networking Професійне спілкування, консультації, ділові зустрічі, домовленості, угоди, знайомство з експозиціями |
||
13.50 – 14.10 | Стан ринку складських приміщень в Україні • Наслідки бойових дій для ринку складської нерухомості • Тенденції та основні показники ринку • Потенціал розвитку ринку за рахунок регіональної диференціації та відновлення пошкоджених складів | Євген БОНДАРЕНКО, Аналітик, Pro-Consulting |
|
14.15 – 14.35 | Supply Chain ризики 2023 • Огляд ризиків глобальних ланцюгів постачань • Supply Chain ризики українських реалій • Чому вчить світовий досвід протидії ризикам? Що ми можемо застосувати сьогодні в Україні? • Можливості | Ксенія ЮДІНА (ВАЛІЄВА), Консультант у сфері Supply Chain Management, Q2Chain product owner, VP of Membership in Council of Supply Chain Management Professionals in Ukraine | |
14.40 – 15.00 | Логістика гуманітарного штабу Києва при КМДА • Завдання гуманітарного штабу. • Транспортування гуманітарних вантажів. Типи транспорту. • Вплив крос-докінгу в ланцюгу поставки. • Управління запасами. Системи керування запасами. | Євген ВЛАСЕНКО, Перший заступник директора, відділ логістики, Епіцентр К |
|
15.05 – 15.25 | Умови поставки у військовий час. Як працювати для зменшення ризиків? Правила Інкотермс 2020 та світова практика від МТП, розбір помилок. З 1 січня 2020 року у всьому світі вступила в дію нова редакція правил Інкотермс®2020. За 2,5 роки практичного застосування умов поставок експортери та імпортери з усього світу напрацювали певну практику застосування нової редакції в сучасних реаліях. Початок повномасштабної війні в Україні вніс також низку серйозних змін щодо зовнішньоекономічної діяльності для українських експортерів та імпортерів, зокрема й щодо умов поставок товарів на міжнародних ринках. Мета – ознайомити український бізнес, що здійснює зовнішньоекономічну діяльність з останньою практикою застосування правил Інкотермс 2020 у всьому світі. Надати механізми зменшення ризиків проведення ЗЕД-операцій з урахуванням військового стану в Україні. Більш детально поговоримо про ризики в міжнародній торгівлі та способи їх уникнення, а також про зв'язок ЗЕД-контрактів та інших контрактів (страхування, перевезення) з правилами Інкотермс®2020. | Микола ЛАРІН, Голова ради Асоціації експортерів і імпортерів, експерт у сфері міжнародної торгівлі | |
15.30 – 15.50 | Система гнучкого управління стратегіями логістичних витрат підприємства в умовах нестабільності та ризикованих зовнішніх умов | Михайло БАРСЬКИЙ, Керівник відділу логістики, MC Bauchemie |
|
15.55 – 16.15 | Інноваційні технології доповненої реальності у Логістиці (складській та транспортній) – (AR) Augmented Reality | Олександр СМОКОТНІН, експерт-практик з логістики, логіст з більш ніж 15-ти річним досвідом роботи в галузі планування, організації та управління логістикою (спеціалізація – побудова процесів підвищення ефективності логістики в національних компаніях і міжнародних корпораціях) | |
16.20 – 16.30 | РОЗІГРАШ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗУ СЕРЕД УЧАСНИКІВ ФОРУМУ | ||
16.30 – 17.30 | Завершення роботи Форуму. Підведення підсумків. Питання-Відповіді. Вільне спілкування | ||
Увага! Логістичні компанії і оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, складські оператори, постачальники послуг, рішень, інновацій для ринку, керівники і співробітники відділів продажів, розвитку і маркетингу, комерційні керівники компаній, що надають комерційні послуги та рішення для ринку можуть взяти участь тільки на комерційних умовах як в якості відвідувачів / слухачів, так і в якості доповідачів, експонентів міні-виставки, або комплексно виступивши офіційними партнерами форуму, ефективно і фокусно представивши свою компанію, рішення, послуги та експертизу (пріоритетний і фокусний акцент до компанії, послуг, рішень і пропозицій, нові ділові контакти, переговори, угоди про співпрацю)
Вартість і формати участі можна дізнатись у організаторів по E-Mail: info@summitbiz.com.ua
Аудиторія форуму:
Службові позиції учасників:
• Директори з логістики;
• Керівники відділів і департаментів транспортної та складської логістики;
• Директори складів і розподільних центрів;
• Керівники транспортних відділів, відділів доставки, перевезень і транспортного господарства;
• Керівники з управління ланцюгами поставок (Supply Chain Manager);
• Директори із закупівель, постачання, управління запасами;
• Керівники відділів імпорту, експорту, ЗЕД і дистрибуції;
• Національні менеджери, регіональні представники;
• CEO, власники, ТОП-менеджери, генеральні і виконавчі директори;
• Керуючий і операційний менеджмент, керівники компаній
Сфера діяльності:
• Національні та міжнародні виробники та постачальники товарів (категорії: продукти харчування, FMCG non Food, побутова хімія, агросектор, фармацевтика, будівельні матеріали, косметика і парфумерія, побутова техніка, одяг / взуття та інші);
• Підприємства роздрібної торгівлі, торгові і роздрібні мережі. Оптові торгові компанії, інтернет-магазини споживчих товарів з великим обсягом товарообігу;
• Аптечні мережі, фарма виробники і постачальники;
• Компанії імпортери, експортери, дистриб’ютори і трейдери споживчих та промислових товарів;
• Компанії аграрного сектору, агрохолдинги, агротрейдери;
• Промислові підприємства (харчова, хімічна, легка промисловість, фармацевтика, машинобудування, металургія, видобувна та переробна галузі);
• Логістичні та складскі оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, компанії адресної доставки і експрес-перевезення товарів і вантажів, поштові оператори;
• Компанії, що надають послуги Фулфілменту;
• Складські комплекси, логістичні і розподільні центри, митні термінали;
• Будівельні, девелоперські та інвестиційні компанії, керуючі складської та логістичної нерухомості;
• Фінансові, страхові, лізингові та юридичні компанії;
• Виробники та постачальники техніки та обладнання, постачальники рішень і послуг для галузі;
• Виробники та постачальники інноваційних рішень і технологій для логістики і складу, рішень для управління, контролю і обліку;
• Виробники та постачальники систем моніторингу транспорту і відстеження вантажів, оптимізації маршрутів, контролю витрат і економії палива, рішень і систем безпеки для транспорту, оператори мобільного зв’язку з рішеннями для транспорту, рішень для навігації;
• Постачальники грузового автотранспорту, автозапчастин, автовантажної техніки, спеціального складського обладнання, автоматизованих систем;
• Виробники та постачальники упаковки, обладнання для маркування і пакування, техніки для складу;
• Представники влади та державного управління, профільні міністерства і відомства;
• Дослідницькі, консалтингові та аудиторські компанії, галузеві асоціації та об’єднання;
• Провідні спеціалізовані, галузеві та ділові ЗМІ
Деякі спікери наших форумів