До початку події залишилось:
Про Форум
Форум лідерів галузі – учасників ринку транспортної та складської логістики проходить щорічно в першій частині ділового сезону, на цей раз в період посткризового відновлення роботи бізнесу і укладання нових контрактів, з метою вирішити накопичені за період пандемії операційні питання, відновити і перебудовати ланцюги постачання, оптимізувати логістичні процеси і знизити витрати на транспорт і склад, підвищити якість і швидкість доставки товарів до споживача, знизити собівартість окремої товарної одиниці, вести ефективний облік і контроль товарів в дорозі і на складі, вирішити такі найважливіші питання, як використання інновацій і передових рішень в області управління бізнесом, оптимізації бізнес-процесів між усіма учасниками ланцюга поставок, впровадження нових технологій, знайомства з пропозиціями від логістичних операторів, отримання практичних механізмів підвищення ефективності, конкурентоспроможності та стійкості бізнесу, знайомства з передовими тенденціями, практичним досвідом і напрацюваннями від провідних експертів і практиків.
На цей раз зустріч професіоналів ринку співпала з необхідністю у відновленні ланцюгів постачання і глобальній трансформації логістики через вплив світової пандемії. Обговорюються практичний досвід в боротьбі з кризою, дієві рекомендації по адаптації до змін, сучасні рішення в області логістики, складу і управління ланцюгами поставок, практика і перспективи розвитку і стійкості логістичних систем.
Через глобальну пандемію трансформаційні процеси в логістиці прискорилися, пришвидшились впровадження інновацій в логістиці, автоматизація та загальна цифровізація галузі, перехід на безпаперову логістику. Поліпшення сервісу, збільшення швидкості поставки, професіоналізація логістичних послуг стають необхідними чинниками, які допоможуть подолати стагнацію бізнесу. Подолати спад на ринку та залишитися конкурентоспроможними зможуть лише ті компанії, що спроможуться вибудувати політику зменшення постійних і змінних витрат із найменшими втратами для бізнесу, зробити ланцюги постачання більш стійкими, що означає краще планування запасів, відхід від поставок лише з одного місця, диверсифікацію ризиків. Серед головних трендів варто відзначити розвиток колаборацій, кооперації, об’єднання сервісів, збільшення попиту на послугу «збірні вантажі», впровадження новітніх IT-технологій, переведення багатьох співробітників на віддалену роботу і головний тренд – передача логістики на аутсорсинг для скорочення витрат, зменшення ризиків, пов’язаних із проходженням митниці, простоями і втратами вантажу.
Форум надасть оптимальні рішення і практичні рекомендації для комплексної оптимізації логістичних, транспортних та складських витрат, кращі інновації для ринку, комплексні пропозиції від логістичних, 3PL, фулфілмент і складських операторів, транспортних компаній, національних і міжнародних перевізників, рішення для автоматизації бізнес-процесів, підвищення стійкості до викликів, рентабельності компанії і ефективності управління, контролю і обліку.
У форумі візьмуть участь: директори з логістики та складу, керівники транспортних відділів і департаментів, керівники з управління ланцюгами поставок (supply chain), керівники підрозділів управління запасами, керівники відділів ЗЕД та дистрибуції, керівники профільних напрямків, перші особи, дирекція і керуючий менеджмент провідних українських і міжнародних компаній, що представляють роздрібні мережі, виробників, постачальників, експортерів, імпортерів та дистриб’юторів споживчих та промислових товарів.
Увага! Логістичні компанії і оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, складські оператори, митні та страхові брокери, представники галузевих асоціацій, інвестиційні, юридичні, страхові, консалтингові, фінансові, будівельні та девелоперські компанії, власники і керуючі об’єктів комерційної та складської нерухомості (логістичних та складських комплексів), представники освітніх установ, компаній з навчання та перенавчання персоналу, а також постачальники послуг, рішень, інновацій, спеціального ПО, додатків і сервісів, рішень для автоматизації та управління бізнес-процесами, контролю та обліку, спеціальної транспортної та складської техніки, обладнання та інновацій для ринку, керівники і співробітники відділів продажів, розвитку і маркетингу, комерційні керівники компаній, що надають комерційні послуги та рішення для ринку можуть взяти участь тільки на комерційних умовах як в якості відвідувачів / слухачів, так і в якості доповідачів, експонентів міні-виставки, або комплексно виступивши офіційними партнерами форуму, ефективно і фокусно представивши свою компанію, рішення, послуги та експертизу (пріоритетний і фокусний акцент до компанії, послуг, рішень і пропозицій, нові ділові контакти, переговори, угоди про співпрацю)
Вартість і формати участі можна дізнатись у організаторів по E-Mail: info@summitbiz.com.ua
Програма форуму
9.00 – 10.00 | Реєстрація делегатів. Ранкова кава. Networking. Зустрічі. Спілкування. Обмін візитівками. Знайомство з експозиціями послуг і рішень | ||
---|---|---|---|
10.00 – 16.30 | ДІЛОВА ЧАСТИНА ФОРУМУ | ||
10.00 – 10.10 | Вступна частина. Оголошення. Відкриття ділової частини Модератор форуму: Ярослав СТЕПЧЕНКОВ, Kaizen Practitioner, LSS Green Belt, IPMA (D), експерт та консультант в операційному управлінні, кризис-менеджер |
||
ІННОВАЦІЇ І ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИКОЮ | |||
Автоматизація + Інтелектуальні системи безпеки для логістики Управління чергами, робота з рекламаціями, розпізнавання номерних знаків, запобігання розкрадань та контроль доступу | Андрій ТУМКА, Директор з прямих продажів, Konica Minolta Ukraine | ||
Планування доставок містом – як урахувати всі фактори • Які зміни відбулися в міських доставках за останній рік • Перелік факторів, які слід враховувати при побудові міських маршрутів доставки • Хмарна TMS ANT-Logistics – враховує при плануванні маршрутів понад сто факторів та обмежень а також виконує GPS-контроль транспортних засобів • Презентація практичного кейсу клієнта – компанії Бон Буассон | Олександр МАТВІЙЧУК, Директор з розвитку бізнесу, ANT-Logistics | ||
Діджіталізація організації міжнародних перевезень від «Navis Group» • «Vision» – відстеження та контроль місцезнаходження транспорту. • Коллаборація авіа та авто-доставки. Онлайн калькулятор і замовлення доставки «Navis Group» • «Online calculator 2.0. AIR» – онлайн розрахунок і замовлення автодоставки «Navis Group» | Олексій СУМАРЄВ, Керуючий директор, Navis Group | ||
Електронна ТТН: цифровий формат перевезень • Законодавчі передумови впровадження рішення • Реєстрація е-ТТН в ЦБД • Як працює сервіс з використання електронної ТТН • Приклади практичних кейсів з інтеграції рішення у бізнесі | Євген ТРОМБОЛА, Керівник Департаменту впровадження інноваційних рішень, EDIN Дмитро ГОНЧАРОВ, Product manager, EDIN Антон ЗІНЧЕНКО, Керівник проекту е-ТТН Інституту Аналітики та Адвокації |
||
Успішний досвід впровадження системи Qguar WMS. Сухі цифри • Компанія Quantum International – Qguar WMS • Автоматизація складу Qguar WMS • Цілі автоматизації • Переваги впровадження WMS | Бартош ФУРМАН, CEO, Quantum International | ||
Побудова власної дистрибуції в роздрібній торгівлі з нуля. «Кейс компанії AVANGARDCO» • Скільки часу потрібно виробнику для побудови власної дистрибуції в роздрібну торгівлю? • Централізоване управління транспортом: 3 логіста на 27-х філіях • Реальний ефект автоматизації логістики (модель управління, собівартість, якість доставки) | Олександр ШИРЯЄВ, CEO ABM Rinkai, ABM Cloud | ||
Як забезпечити стабільно високий рівень клієнтського сервісу • Стратегічний KPI управління ланцюгами постачань • Практика вимірювання • Клієнтський сервіс як філософія бізнесу | Ксенія ВАЛІЄВА, Консультант у сфері Supply Chain Management | ||
45 хвилин | Перерва на каву і смаколики від ресторану. Networking Неформальне спілкування, переговори, консультації, домовленості, угоди ДЕМО-ЕКСПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ, РІШЕНЬ І СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОПОЗИЦІЙ |
||
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА, КЕЙСИ І ТРЕНДИ | |||
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ В 2021 Стан і перспективи розвитку ринку складської і логістичної нерухомості в Україні з урахуванням впливу пандемії РИНОК СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ В КИЇВСЬКОМУ РЕГІОНІ В 2021 • Обсяг ринку, вакантність, попит • Орендні ставки на приміщення класу «А» і «В» • Основні угоди • Нова пропозиція і потенційні BTS проекти в 2021-2022 рр. РОЗВИТОК І ПОТЕНЦІАЛ РЕГІОНАЛЬНИХ РИНКІВ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ В УКРАЇНІ ОСНОВНІ ТРЕНДИ І ІНДИКАТОРИ РИНКУ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ ЄВРОПИ | Дмитро ПАСЕНКОВ, Керівник департаменту агентських та консультаційних послуг у сфері промислової та логістичної нерухомості, Cushman & Wakefield | ||
Ринок вантажних перевезень в Україні. Міжнародні перевезення • обсяг товарообігу, вплив на обсяги вантажоперевезень • структура перевезення вантажів за видами транспорту • динаміка, тренди і перспективи розвитку ринку вантажних перевезень • вплив пандемії на обсяги вантажоперевезень | Крістіна БРОВЕНКО, Аналітик Аналітичного департаменту, Pro-Consulting |
||
Ефективне управління логістичною системою на практиці • Всі соціальні системи ідентичні. • Транспортні системи будуються на базі тих же елементів і принципах, що і будь-яка соціальна система, включаючи комерційні. • Побудова оптимальної системи будується на управлінні цілями власника системи і клієнта, відповідно балансі сервісних і фінансових показників, а також інших принципах, які дозволяють ефективно управляти потоками в каналі ресурсів. • Управління плануванням, прогнозуванням, ресурсами, регламентами та контролем завершує уявлення про ефективну систему управління логістичною системою. | Богдан ЯКОВЛЕНКО, Директор з логістики, Епіцентр К | ||
Управління ланцюгами постачань. Огляд референтної моделі SCOR | Степан КОБЗЄВ, практик у сфері Supply Chain Management, інструктор APICS з SCOR-моделі | ||
Деякі інструменти роботи з прогнозами продажів та управління запасами • Застосування RF критеріїв та варіабельності для вибору моделі розрахунку максимального запасу в системі УЗ «мін-макс» • Планування поставок через критерій забезпеченості на дату • Фінансова оцінка якості прогнозу через застосування критерію SMAPE | Ярослав СТЕПЧЕНКОВ, Kaizen Practitioner, LSS Green Belt, IPMA (D), експерт та консультант в операційному управлінні, кризис-менеджер, Модератор форуму | ||
Управління промо акціями, або як перетворити хаос в планомірну роботу | Михайло ТАРАН, Директор департаменту логістики, Стиль Д (торгова мережа PROSTOR) | ||
16.30 – 17.30 | Завершення роботи Форуму. Підведення підсумків. Питання-Відповіді. Вільне спілкування |
Аудиторія форуму:
Службові позиції учасників:
• Директори з логістики;
• Керівники відділів і департаментів транспортної та складської логістики;
• Директори складів і розподільних центрів;
• Керівники транспортних відділів, відділів доставки, перевезень і транспортного господарства;
• Керівники з управління ланцюгами поставок (Supply Chain Manager);
• Директори із закупівель, постачання, управління запасами;
• Керівники відділів імпорту, експорту, ЗЕД і дистрибуції;
• Національні менеджери, регіональні представники;
• CEO, власники, ТОП-менеджери, генеральні і виконавчі директори;
• Керуючий і операційний менеджмент, керівники компаній
Сфера діяльності:
• Національні та міжнародні виробники та постачальники товарів (категорії: продукти харчування, FMCG non Food, побутова хімія, агросектор, фармацевтика, будівельні матеріали, косметика і парфумерія, побутова техніка, одяг / взуття та інші);
• Підприємства роздрібної торгівлі, торгові і роздрібні мережі. Оптові торгові компанії, інтернет-магазини споживчих товарів з великим обсягом товарообігу;
• Аптечні мережі, фарма виробники і постачальники;
• Компанії імпортери, експортери, дистриб’ютори і трейдери споживчих та промислових товарів;
• Компанії аграрного сектору, агрохолдинги, агротрейдери;
• Промислові підприємства (харчова, хімічна, легка промисловість, фармацевтика, машинобудування, металургія, видобувна та переробна галузі);
• Логістичні та складскі оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, компанії адресної доставки і експрес-перевезення товарів і вантажів, поштові оператори;
• Компанії, що надають послуги Фулфілменту;
• Складські комплекси, логістичні і розподільні центри, митні термінали;
• Будівельні, девелоперські та інвестиційні компанії, керуючі складської та логістичної нерухомості;
• Фінансові, страхові, лізингові та юридичні компанії;
• Виробники та постачальники техніки та обладнання, постачальники рішень і послуг для галузі;
• Виробники та постачальники інноваційних рішень і технологій для логістики і складу, рішень для управління, контролю і обліку;
• Виробники та постачальники систем моніторингу транспорту і відстеження вантажів, оптимізації маршрутів, контролю витрат і економії палива, рішень і систем безпеки для транспорту, оператори мобільного зв’язку з рішеннями для транспорту, послуг GPS і супутникової навігації;
• Постачальники грузового автотранспорту, автозапчастин, автовантажної техніки, спеціального складського обладнання, автоматизованих систем;
• Виробники та постачальники упаковки, обладнання для маркування і пакування, техніки для складу;
• Представники влади та державного управління, профільні міністерства і відомства;
• Дослідницькі, консалтингові та аудиторські компанії, галузеві асоціації та об’єднання;
• Провідні спеціалізовані, галузеві та ділові ЗМІ
Деякі спікери наших форумів