Logistics Innovation Forum 2020


10-й LOGISTICS INOVATION FORUM 2020

ПЕРЕДОВА ЛОГІСТИКА! Рішення та інновації для ефективного управління логістикою і складом.
Мінімізація витрат і ефективність

26 лютого 2020, Київ, вул. Госпітальна, 4,
Прем’єр Готель Русь (1-й поверх, зал “G+H”)

Реєстрація

Увага!
Кількість місць для участі ОБМЕЖЕНА!

Для реєстрації потрібно оформити Участь

Реєстрація

До початку події залишилось:

Днів
Годин
Хвилин
Секунд

Про Форум

Форум лідерів галузі – учасників ринку транспортної та складської логістики проходить щорічно на старті ділового сезону, в період планування і укладання річних контрактів з метою бути на крок попереду на ринку, отримати конкурентну перевагу, вирішити накопичені операційні питання, оптимізувати логістичні процеси і знизити витрати на транспорт і склад, підвищити якість і швидкість доставки товарів до споживача, знизити собівартість окремої товарної одиниці, вести ефективний облік і контроль товарів в дорозі і на складі, вирішити такі найважливіші питання, як використання інновацій і передових рішень в області управління бізнесом, оптимізації бізнес-процесів між усіма учасниками ланцюга поставок, впровадження нових технологій, модернізації автопарку, отримання авто в лізинг, знайомства з пропозиціями від логістичних операторів, отримання практичних механізмів підвищення ефективності, конкурентоспроможності та прибутковості бізнесу, знайомства з передовим світовим досвідом ведення бізнесу від провідних експертів і практиків.

Форум надасть оптимальні рішення і практичні рекомендації для комплексної оптимізації логістичних, транспортних та складських витрат, кращі інновації для ринку, комплексні пропозиції від логістичних, 3PL і складських операторів, транспортних компаній, національних і міжнародних перевізників, рішення для автоматизації бізнес-процесів, підвищення рентабельності компанії і ефективності управління, контролю і обліку.

Партнери Форуму:

Інноваційний ПартнерІнноваційний ПартнерІнноваційний ПартнерІнноваційний Партнер
Спеціальний ПартнерСпеціальний ПартнерСпеціальний ПартнерСпеціальний Партнер
Спеціальний ПартнерСпеціальний HR ПартнерСпеціальний ПартнерПартнер IT Рішень
Партнер ФорумуПартнер ФорумуПартнер Форуму
Built-to-Suit ПартнерПартнер ФорумуКонсалтинговий Партнер


Інформаційні партнери

У форумі візьмуть участь понад 180…200 учасників: директори з логістики та складу, керівники транспортних відділів і департаментів, керівники з управління ланцюгами поставок (supply chain), керівники підрозділів управління запасами, керівники відділів ЗЕД та дистрибуції, керівники профільних напрямків, перші особи, дирекція і керуючий менеджмент провідних українських і міжнародних компаній, що представляють роздрібні мережі, виробників, постачальників, експортерів, імпортерів та дистриб’юторів споживчих та промислових товарів.

Програма форуму

8.30 – 9.30Реєстрація делегатів. Ранкова кава. Networking. Зустрічі. Спілкування. Обмін візитівками.
Знайомство з експозиціями послуг і рішень
9.30 – 16.30ДІЛОВА ЧАСТИНА ФОРУМУ
9.30 – 9.40 Вступна частина. Оголошення. Відкриття ділової частини
Модератор форуму:
Ярослав СТЕПЧЕНКОВ, експерт-практик, бізнес-тренер в області логістики, закупівель, постачання, управління ланцюгами поставок і запасами, операційного менеджменту
9.40 – 10.00ЛТЛ Сервіс Італія:
Збірна лінія по доставці вантажів з Італії в Україну
Дмитро КОРСУНОВ, Керівник відділу ЛТЛ доставки, LTL Service Ukraine;

Роман СИДОРЕНКО, Менеджер проекту "ЛТЛ Італія", LTL Service Ukraine
10.05 – 10.25Розширення можливостей 1С:Підприємство для оптимізації логістичних процесів в єдиній системі
• Оперативне управління побудовою складних маршрутів
• Оптимізація матеріального забезпечення власного транспорту
• Переваги вбудованого модуля Флайдок для забезпечення електронного документообміну з клієнтами
Юлія ЩЕРБИНА, Керівник проектів FlyDoc, СОФТКОМ;

Олександр БОБРОВСЬКИЙ, Директор напрямку «Автоматизація бізнесу», СОФТКОМ
10.30 – 10.50Транспортна логістика та ІТ технологіїАнатолій ПРИЛУЦЬКИЙ, Директор, ПП «Транс-Атлас»
10.55 – 11.15Впровадження хмарної TMS та досягнуті результати – практичний досвід компанії Lindström Group Україна
• ANT-Logistics – оновлення системи за останній рік
• Переваги та цільова аудиторія хмарної TMS
• Впровадження системи в роботу Lindström Group Україна
• Досягнені результати в роботі транспорту Lindström Group Україна
Олександр МАТВІЙЧУК, Директор з розвитку бізнесу,
ANT-Logistics;

Альона ЛИСА, Керівник служби логістики,
Lindström Group Україна
11.20 – 11.40Інтеграція логістики та виробничого середовища через систему автоматизації
• Автоматизація складу Qguar WMS
• Автоматизація території Qguar YMS
• Цілі автоматизації
Валерія ПАНІМАТЧЕНКО, Фахівець з маркетингу,
Quantum International
11.45 – 12.05ЕТТН: Впровадження та вигоди
• Передумови виникнення потреби еТТН
• Процесс впровадження елетронної ТТН
• Які вигоди від застосування електронної ТНН
Євгеній ТРОМБОЛА, Керівник департаменту впровадження інноваційних технологій, EDIN
12.10 – 12.30П’ять кроків автоматизації складського терміналу – успішний досвід компанії «АВАНТ Логістик»
• Ознаки сучасного складу
• «WMS Логістика. Управління складом» – мозок логістичного комплексу
• Використання ТСД на складі
• Адаптація системи під потреби клієнтів – склад для клієнтів
Анжеліка ЄФАНОВА, Директор, BGS Solutions;

Роман МАСЛО, Директор,
АВАНТ Логістик
12.35 – 12.55Побудова лояльної моделі відносин зі штатним і зовнішнім складським персоналом
• Проблематика формування пулу складського персоналу в Україні
• Переваги та недоліки штатного і зовнішнього персоналу
• Побудова моделі лояльних відносин із складським персоналом
Андрій САМЧИШИН, Операційний директор, Sun One
13.00 – 13.40 Перерва. Кава та закуски. Networking
Неформальне спілкування, переговори, консультації, домовленості, угоди
ДЕМО-ЕКСПОЗИЦІЇ ПОСЛУГ, РІШЕНЬ І СПЕЦІАЛЬНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
13.40 – 14.00Тенденції та перспективи ринку складської логістики в 2020 році. Аналіз основних чинників: вакантність, попит, нова пропозиція. Основні угоди на ринку в 2019 році. Основні тенденції розвитку ринку складської логістики Європи.
• Ринок логістики в розрізі основних факторів: обсяг ринку складської логістики, вакантність, попит
• Актуальні орендні ставки на приміщення класу «А» і «В»
• Основні угоди на ринку в 2019 році
• Нова пропозиція і потенційні BTS (built-to-suit) проекти в 2020-2021 році
• Розвиток і потенціал регіональних ринків логістики України
• Основні тенденції розвитку ринку складської логістики Європи
Дмитро ПАСЕНКОВ, Керівник департаменту агентських послуг у сфері промислової та логістичної нерухомості,
Cushman & Wakefield
14.05 – 14.15Переваги формату built-to-suit. Презентація 2 нових проектів built-to-suit індустріального парку та логістичного комплексу
• Коротко про портфоліо об'єктів компанії і частці на ринку складської нерухомості
• Короткий огляд ринку логістичної нерухомості з боку DCPM як одного з найбільших орендодавців
• Формат built-to-suit: основні умови співпраці і переваги
• Презентація нових проектів built-to-suit компанії: індустріального парку та логістичного комплексу під Києвом
Дмитро КАЛІНІЧЕВ, Комерційний директор, складська нерухомість, Dragon Capital Property Management
14.20 – 14.40Fair Logics – взаємодія у колаборативній логістиці, 1+1 > 2
• Приклади колаборації у світовій практиці
• Які вагомі переваги приносить взаємодія
• Що ми ВЖЕ можемо, що пропонуємо, чого досягли
• Можливості ринку в Україні: сьогодні або ніколи
Вікторія НАУМЧЕВА, Комерційний директор, FAIR LOGICS
14.45 – 15.05Нова редакція правил Інкотермс 2020. Як працювати на зовнішніх ринках з 1 січня 2020 року? Які зміни очікують експорт та імпорт?
• Які зміни відбулися у нових правилах Інкотермс 2020 у порівнянні з правилами Інкотермс 2010?
• Як працювати на зовнішніх ринках з 2020 року?
• Огляд практики застосування правил Інкотермс за останні 10 років із прикладами
• Що робити зі старими ЗЕД-контрактами?
• Якнайкраще використовувати нову редакцію правил у своїй зовнішньоекономічній діяльності?
• Які найчастіши помилки у виборі базисів поставки?
• Застосування на практиці нових правил Інкотермс 2020 в Україні
Микола ЛАРІН, Голова ради Асоціації експортерів та імпортерів, експерт у сфері міжнародної торгівлі
15.10 – 15.30Автоматизація логістики
• Тренди технологічного безробіття в логістиці
• Останні досягнення роботизації в логістиці
• Вітчизняні новинки роботизації
• Перспективні бізнес моделі або як вижити
Сергій ЄВТУШЕНКО, Власник, Червоний маркет
15.35 – 15.55Зменшення часу і контроль проходження продукції через ланцюг поставок (Lead Time)Ігор ЛИТВИНЕНКО, Директор по розподільчій логістиці, БаДМ
16.00 – 16.20Управління запасами: практичні поради
• Статистика продажів і чому вона буває марна
• JOB TO BE DONE і як це пов'язано з запасами
• З практичних спостережень:
- Життєвий цикл товар і які моделі прогнозування попиту підходять
- Нав'язаний час між замовленнями, гарантований час поставки і їх ув'язка до стратегії поставки
- Фінансовий погляд на проблему поставок: один і пул товарів
- Тимчасові ряди і проблеми їх використання
- Управління запасами через буфера і проблеми їх використання
Ярослав СТЕПЧЕНКОВ, експерт-практик, бізнес-тренер в області логістики, закупівель, постачання, управління ланцюгами поставок і запасами, операційного менеджменту, Модератор форуму
16.30 – 17.30Завершення роботи Форуму. Підведення підсумків. Питання-Відповіді. Вільне спілкування

Аудиторія форуму:

Службові позиції учасників:
• Директори з логістики;
• Керівники відділів і департаментів транспортної та складської логістики;
• Директори складів і розподільних центрів;
• Керівники транспортних відділів, відділів доставки, перевезень і транспортного господарства;
• Керівники з управління ланцюгами поставок (Supply Chain Manager);
• Директори із закупівель, постачання, управління запасами;
• Керівники відділів імпорту, експорту, ЗЕД і дистрибуції;
• Національні менеджери, регіональні представники;
• CEO, власники, ТОП-менеджери, генеральні і виконавчі директори;
• Керуючий і операційний менеджмент, керівники компаній

Сфера діяльності:
• Національні та міжнародні виробники та постачальники товарів (категорії: продукти харчування, FMCG non Food, побутова хімія, агросектор, фармацевтика, будівельні матеріали, косметика і парфумерія, побутова техніка, одяг / взуття та інші);
• Підприємства роздрібної торгівлі, торгові і роздрібні мережі. Оптові торгові компанії, інтернет-магазини споживчих товарів з великим обсягом товарообігу;
• Аптечні мережі, фарма виробники і постачальники;
• Компанії імпортери, експортери, дистриб’ютори і трейдери споживчих та промислових товарів;
• Компанії аграрного сектору, агрохолдинги, агротрейдери;
• Промислові підприємства (харчова, хімічна, легка промисловість, фармацевтика, машинобудування, металургія, видобувна та переробна галузі);
• Логістичні та складскі оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, компанії адресної доставки і експрес-перевезення товарів і вантажів, поштові оператори;
• Компанії, що надають послуги Фулфілменту;
• Складські комплекси, логістичні і розподільні центри, митні термінали;
• Будівельні, девелоперські та інвестиційні компанії, керуючі складської та логістичної нерухомості;
• Фінансові, страхові, лізингові та юридичні компанії;
• Виробники та постачальники техніки та обладнання, постачальники рішень і послуг для галузі;
• Виробники та постачальники інноваційних рішень і технологій для логістики і складу, рішень для управління, контролю і обліку;
• Виробники та постачальники систем моніторингу транспорту і відстеження вантажів, оптимізації маршрутів, контролю витрат і економії палива, рішень і систем безпеки для транспорту, оператори мобільного зв’язку з рішеннями для транспорту, послуг GPS і супутникової навігації;
• Постачальники грузового автотранспорту, автозапчастин, автовантажної техніки, спеціального складського обладнання, автоматизованих систем;
• Виробники та постачальники упаковки, обладнання для маркування і пакування, техніки для складу;
• Представники влади та державного управління, профільні міністерства і відомства;
• Дослідницькі, консалтингові та аудиторські компанії, галузеві асоціації та об’єднання;
• Провідні спеціалізовані, галузеві та ділові ЗМІ

Увага! Логістичні компанії і оператори, транспортні та експедиційні компанії, національні та міжнародні перевізники, складські оператори, митні та страхові брокери, представники галузевих асоціацій, інвестиційні, юридичні, страхові, консалтингові, фінансові, будівельні та девелоперські компанії, власники і керуючі об’єктів комерційної та складської нерухомості (логістичних та складських комплексів), представники освітніх установ, компаній з навчання та перенавчання персоналу, а також постачальники послуг, ре шений, спеціального ПО, додатків і сервісів, рішень для автоматизації та управління бізнес-процесами, контролю та обліку, спеціальної транспортної та складської техніки, обладнання та інновацій для ринку, керівники і співробітники відділів продажів, розвитку і маркетингу, комерційні керівники компаній, що надають комерційні послуги та рішення для ринку можуть взяти участь тільки на комерційних умовах як в якості відвідувачів / слухачів, так і в якості доповідачів, експонентів міні-виставки, або комплексно виступивши офіційними партнерами форуму, ефективно і фокусно представивши свою компанію, рішення, послуги та експертизу (пріоритетний і фокусний акцент до компанії, послуг, рішень і пропозицій, нові ділові контакти, переговори, угоди про співпрацю)
Вартість і формати участі можна дізнатись у організаторів по E-Mail: info@summitbiz.com.ua

Чому варто відвідати Форум

У РОЛІ ДЕЛЕГАТА?

  • особисте спілкування з провідними експертами і практиками

  • ексклюзивна, озвучена тільки на майданчику форуму практична інформація та найсвіжіша аналітика ринку

  • нові ділові контакти, домовленості і угоди, переговори, обмін напрацюваннями

  • проведення зустрічей і консультацій прямо на майданчику форуму


Делегат

Участь як відвідувача і слухача під час пленарної та ділової частини форуму; особисте спілкування з провідними експертами і практиками; нові ділові контакти, зустрічі та переговори, домовленості і угоди; обмін візитівками з учасниками, напрацювання нових ділових контактів; отримання індивідуального доступу до архіву всіх презентацій доповідей і до матеріалів форуму

Реєстрація

Партнер

Можливість провести наочну презентацію і демонстрацію рішень, рівня експертизи, послуг і пропозицій, зацікавити, переконати; популяризація компанії і бренду; просування складних проектів і послуг на ринку, які потребують спеціальної презентації; нові ділові контакти, зустрічі та переговори, домовленості і угоди, обмін візитівками з учасниками; інформаційний привід, що привертає увагу до компанії, рішень і пропозицій

Партнерство
  • Фокусна увага до компанії, послуг і рішень

  • Прямий доступ до ключових осіб провідних національних і мажнародних компаній

  • Понад 200 учасників, які приймають рішення

  • Наочна презентація Вашого бренду, компанії, рішень і послуг

  • Спілкування з клієнтами в неформальній обстановці

  • Можливість представити унікальні пропозиції, зацікавити, домовитись про співпрацю, випередити конкурентів

Чому варто прийняти участь

У РОЛІ ПАРТНЕРА

Деякі спікери наших форумів